miércoles, 13 de diciembre de 2023

Trupp komunikazio agentziaren fitxa (5.taldea)

Agentziaren izena: Trupp - Agencia de publicidad y marketing online Bilbao

Logoa:

Helbidea: Mazarredo Zumarkalea, 20, 48009 Bilbo, Bizkaia

Telefonoa: 944 24 18 86 

Email: ez dute agentziarako mailik, baizik eta langile bakoitzak agentziako mail propioa du. Agentziarekin kontaktuan jartzeko, beraien web orrialdean kontakturako atal bat dute.

Webgunea: https://trupp.es/

Sare sozialak: 

Twitter: https://twitter.com/TRUPP_Bilbao

Instagram: https://www.instagram.com/trupp_bilbao/

Facebook:https://www.facebook.com/Trupp.Agencia.Publicidad.Bilbao

Linkedin: https://es.linkedin.com/company/trupp 


Agentziak eskaintzen dituen zerbitzuak:

Komunikazioa

  • Marketin plana
  • Publizitatea, Korporazioa eta irudia
  • Diseinu grafikoa
  • Web garapena
  • Edukien sorkuntza
  • Presentzia digitala
  • Ekitaldiak
  • Ikus entzunezko zerbitzuak


Agentziak bere lanak eta zerbitzuak erakusteko eta saltzeko erabiltzen dituen argudioen azalpena

Trupp komunikazio enpresa bat da, era guztietako komunikazio eta publizitate lanak egiten dituena. Eta gainerako publizitate-agentziekin duten aldea merkatuak esaten eta eskatzen duena da, hau da, 38 urte baitaramatzate sektore horretan lanean. Gainera, agentzia oso sortzailea dela eta oso zerbitzu ona ematen dutela argudiatzen dute.


Agentziaren bezero garrantzitsuenak:


Agentziaren lana erakusteko lan interesgarriak aurkeztea: grafikak, bideoak, estekak…

Agentziak egiten dituzten kanpainei buruzkoak ez dituzte hainbeste sare sozialetara igotzen, baina bai agentziarentzat egiten dituzten ekitaldi eta bideoei buruzkoak. Hala ere, gaur egun arte Trupp-ek duen webgunearen bidez egindako kanpaina guztiak portfolioaren atalean aurkitu daitezke. Bertan, karratuetan agertzen dira egindako kanpaina guztiak, eta koadro horietako bat klikatzean, kanpainari eta egin dituzten zerbitzuei buruzko informazio laburra agertzen da. Hona hemen egin dituzten grafika eta bideo batzuk:

  • El correo-ko 25 urteurrena

  • #BilboGauOn

  • Beti on

Spot

Agentziaren bideoak: Agentziak bere youtube-ko kanalean agentziari buruzko informazio emateko hainbat bideo egin dituzte:


Agentziaren barneko irudiak edota bideoa:

Interneten eta agentziari eskatu ondoren ezin izan ditugu eskuratu.


Agentziak konpartitzen duen ezagutza: 

Agentziaren ekosistema digitalak hainbat plataforma ezberdinetaz osatzen da, hala nola: Facebook, Twitter, Instagram, LikedIn, Youtube eta beraien web orrialdea. Plataforma guzti hauetan eduki ezberdinak publikatzen dituzte, sare sozial bakoitzari egokituta. Beraien web orrialdean, blog atal bat dute, non, enpresari buruzko informazioa eta egindako kanpainei buruzko hainbat azalpen eskeintzen dituzten.

Agentziak egindako lanak eta kanpainetan parte hartu dutela zabaltzeko, beraien sare sozialetan publikatzen dituzte hauei buruzko post txikiak eginez. Twitter- en azalpen txikia ematen dute bideo edo irudi batekin lagunduta, Facebook-en eta Instagram-en bezala. LinkenInen berriz, azalpen sakonagoak eskaintzen dituzte, baina aurreko sare sozialen bezalako dinamika jarraitzen dute. Eta azkenik, youtuben kanpainetan egindako spotak edo agentziak egindako bideo laburrak azaltzen dituzte.


Agentzian lan egiten duten pertsonen kopurua eta lan-profilen deskribapen orokorra  

Agentzian 20 pertsonak egiten dute lan. Pertsona horietako bakoitzak arlo desberdin batean egiten dute lan, eta, horretarako, sail desberdinetan banatzen dira.

Kontuen sailean, Iñaki Abasol (zuzendari zortzaile exekutiboa), Héctor Ausín (Kontu zuzendaria), Sandra Barrutia (Kontu exekutiboen zuzendaria) eta José Félix Ruiz (kontu exekutiboen zuzendaria) daude. Azken hiru horiek agentziaren kudeaketa komertzialaz arduratzen dira, eta bezero berriak lortzea eta lehendik zeuden bezeroak fidelizatuta edukitzea lortzen dute.

Bezeroari zuzentzeko sailean, Raquel Martínez (bezeroentzako arreta) dago. Bezero bakoitzarekiko harremana sortu eta mantentzen du, kanpaina egiten parte hartzen duten barneko eta kanpoko taldeak koordinatzen dituen bitartean.

Sormen-sailean daude Juan Carlos Díez (arte zuzendaria), estrategia estetikoa definitzen duena, proiektuen kudeaketa, ebaluazioa eta instrumentazioaz gain, Antxoka Uria (Copy kreatiboa), testu eta mezu sinesgarri eta konbentzigarriak idazteaz arduratzen dena, eta, azkenik, Txeli Omaetxebarria (sormen grafikoa).

Diseinuen sailean Sendoa Aizpurua  (diseinatzaile kreatiboa) eta Alazne Gardeazabal (diseinatzaile kreatiboa) daude, sormen-kanpainen alderdi bisualak eta narratiboak kudeatzeaz arduratzen direnak, eta azkenik Imanol Francia (zuzendari kreatiboa), bere erabakiekin agentziaren ildo eta estilo sortzailea daramana.

Iragarbideen sailan Estibaliz Gutiérrez (finantza arduraduna) eta Teresa Trujillo (hedabideen plangintza) daude. Estibalizek finantza- eta kontabilitate-alderdiak kudeatzen ditu, eta Teresak, berriz, publizitate-kanpainetan zer hedabide (digitala, telebista, irratia eta beste komunikabide batzuk) erabil daitezkeen erabakitzen du.

Marketin sailean José Jesús Sanz dago, estrategien zuzendaria dena. Agentziaren marketin- eta komunikazio-estrategia diseinatzeaz arduratzen da.

Amaitzeko, digital sailean Ainhoa Amezua, (Social media manager) Nerea Arketa (Social media manager) Ane Villate (Social media manager), Raúl Díaz Ruimonte (web full-stack programatzailea), Ainhoa García (web diseinatzailea) eta Enrique Puente (web diseinatzailea) daude. Ainhoa Amezua, Nerea eta Ane enpresa baten estrategia sortzeaz arduratzen dira sare sozialetan, baita bere presentzia diseinatzeaz ere. Raul web orri bat sortzeaz eta mantentzeaz arduratzen da. Azkenik, Ainhoa eta Enrique webguneak sortzen eta diseinatzen aritzen dira.



No hay comentarios: