miércoles, 13 de diciembre de 2023

Trupp agentziako profesionalari egindako elkarrizketaren ondorioak (6.Taldea)

José Félix Ruíz Trupp komunikazio agentziako Kontu Exekutiboen zuzendari egindako elkarrizketa

eginda eta transkripzioaren bidez alderdi garrantzitsuak berriz aztertu ondoren, ondorioak honako

hauek direla esan dezakegu:

Kanpainak egiterakoan, lehenik eta behin marka eraiki behar da, marka sendoak eginez, eskatzen diren helburuak betetzen diren bitartean.

Publizitatearen sektoreari dagokionez, azpimarratzekoa da sektore horretan garrantzitsuena dela teknologiekin eguneratuta egotea, eta ez dela haria galdu behar hazten jarraitu eta onenekin lehiatu ahal izateko. Gaur egun publizitatearen eremuan egoera nahiko txarra bada ere, marjinak nabarmen murriztu direlako eta denborak oso egokiak direlako; eguneratzeari eustsi behar zaio, erraza baita. Teknologiaren aurrerapenei esker, lanak azkarrago egin daitezke baina, ez dago denbora nahikorik. Hala ere, Interneteko publizitateak eskaintzen duen aukeretako bat publikoa presente egotea eta inbertsioa askoz txikiagoa izatea da.

EHUko prestakuntzari dagokionez, asko hobetu da Félix han ikasten egon zenetik. Gainera, agentzien eta unibertsitatearen eta prestakuntzaren arteko praktika-akordioak errealistagoak dira, besteak beste, mundu errealean lan egiten duten edo lan egin duten irakasle gehiago daudelako.

Amaitzeko, agentziako langile berriengan kontuen exekutibo izateko bilatzen dituzten trebetasun espezifikoak dira, ikusmen eta usaimen pixka bat izatea bezeroak erakartzeko, enpatiaz gain.







No hay comentarios: