lunes, 11 de diciembre de 2023

Elkarrizketaren ondorioak (6.TALDEA)

Josu Bergarari egindako elkarrizketak Burutu agentziaren ikuspegi interesgarria eskaintzen du. Publizitate-agentzia hau tokiko beste agentzia batzuetatik bereizten da estrategian eta markan duen ikuspegiagatik, bai eta bere pasioagatik, ausardiagatik eta ilusioagatik ere.


Agentziaren egitekoa da haiengan konfiantza duten markak babestea, babestea eta zaintzea, Euskal Herrian branding-ean espezializatutako agentzia bihurtzeko asmoarekin. Pasioa, ausardia, ilusioa eta lankidetza dira haren balioak. Agentziak lankidetzaren garrantzia nabarmendu du, eta lan-ikuspegi horizontala erakutsi du. Talde espezializatuak dituzte estrategian eta digitalean, bai eta grafikoan eta sormenean ere. Ondo legoke zehaztea agentziak proiektu handiak egin dituela, hala nola Bizkaiko Museoen Eguneko kanpaina. Kanpaina honen helburua Museoen Eguneko ekimena ikuspegi, sortzaile, grafiko eta semantiko baten bidez transmititzea izan zen. Agentziak bi lantalde nagusitan egituratutako organigrama du, hau da, estrategia eta digitala, eta grafikoa eta sormena. Gainera, finantza-arlo bat eta proiektuen kudeaketa exekutiboko pertsona bat ditu. 


IAk publizitatearen eta harreman publikoen sektorerako erronka batzuk ere planteatzen ditu. Adibidez, IAk gaur egun publizitateko eta harreman publikoetako profesionalek egiten dituzten zeregin batzuk automatiza ditzake. Horrek lanpostuak galtzea ekar lezake sektorean. Publizitateko eta harreman publikoetako agentziek prest egon behar dute IAk eragiten dituen aldaketetara egokitzeko. Baina Josuk uste du IA-k ezin dituztela ideia originalak sortu, eta, beraz, publizitateko eta harreman publikoetako profesionalak beharrezkoak izaten jarraituko dutela publizitate-kanpaina eraginkorrak sortzeko.


Elkarrizketa horretatik hainbat puntu nabarmentzen dira. Agentziaren ikuspegia estrategian eta markan. Horrek esan nahi du Burutu kanpaina puntualak egitera mugatzeaz gain, markekin ere lan egiten duela epe luzerako estrategia garatzeko. Hori abantaila izan daiteke komunikazio-helburuak lortzen lagun diezaiekeen agentzia baten bila dabiltzan markentzat.  Agentziaren balioak. Pasioa, ausardia, ilusioa eta lankidetza oso balio erakargarriak dira bezero potentzialentzat. Balio horiek iradokitzen dute Burutu agentzia bere lanarekin konprometitzen dela eta harago joateko prest dagoela bezeroei arrakasta lortzen laguntzeko.


Burutu % 100eko online publizitate-agentzia bat da. Horrek aukera ematen die langileei edozein lekutatik lan egiteko eta bizi-kalitate ona izateko. Agentziak hazkundea izan du azken bi urteetan. Bere izenaren ospeari eta bere zerbitzuen kalitateari esker. Agentzia beti dago publizitatearen eta komunikazioaren azken joerei adi, bere lanean aplikatzeko. Josuk kanpaina baten publizitate- eta merkataritza-helburuak bereiztearen garrantzia nabarmendu du. Egingarriak izan behar dute, eta merkatuaren errealitatera egokitu. Baliteke helburu komertzialak ez lortzea asmo handiegikoak badira. Publizitate-agentziek bezeroekin lan egin behar dute helburu egingarriak ezartzeko eta bezeroak merkatuaren errealitateari buruz hezteko.


Publizitateari eta harreman publikoei buruzko prestakuntza hobetzen ari da. Unibertsitateak ikastaro gehiago eskaintzen ari dira, tresnen erabileran eta formatu zehatzen sorreran zentratzen direnak. Publizitateko eta harreman publikoetako ikasleak motibatuta daude eta ikasteko gogoa dute. Josuk gomendatzen du publizitateko eta harreman publikoetako ikasleek prestakuntza jasotzea, sektoreari buruzko liburuak eta artikuluak irakurtzea, eta sare sozialak kudeatzen hastea. Bere ustez, publizitatea eta harreman publikoak lanbide baliotsuak dira eta horiek aztertzea merezi dute.


Laburbilduz, Josu Bergarari egindako elkarrizketak Burutu agentziaren ikuspegi positiboa eskaintzen du. Agentzia hau publizitate-agentzia baten bila dabiltzan markentzat kontuan hartu beharreko aukera bat da, marka-estrategia garatzen eta komunikazio-helburuak lortzen lagun diezaiekeena.





No hay comentarios: