domingo, 29 de noviembre de 2020

Zer da Edukien Marketina edo Content Marketina?

Marketin digitaleko teknika bat da, enpresek gero eta gehiago erabiltzen dutena, ondo definitutako publiko objektibo bat erakartzeko, eskuratzeko eta haren arreta erakartzeko, etorkizuneko bezero izatera bultzatzeko helburuarekin.

Content Marketin Inbound Marketineko teknika bat da. Bezero berriak modu ez intrusiboan erakartzea du helburu, markara "bezeroak" eurak hurbilduz, marka berak sortzen dituen baliozko edukiei esker. Nahiz eta Content Marketina eta Inbound Marketina askotan nahastu eta gauza bera dela pentsatu, ez da horrela, edukien marketina Inbound marketinaren zati bat delako. 

Estrategia ez da berehalako erosketak lortzean zentratzen, baizik eta erabiltzailea erakarri eta epe luzerako harremana garatzen joatea bilatzen du. Etorkizunean markarentzat emaitza hobeak lortzea bilatzen duen inbertsio baten modukoa da, berehalako sariaren ordez.


Content marketina marketin estrategien eta eguneroko lanaren funtsezko zati bat da. Balioa ematen dio erabiltzaileari, eta mota guztietako negozio helburuak lortzeko balio diezaieke markei. 


Edukien marketinari dagokionez, bi puntu garrantzitsu daude estrategia arrakasta izateko. Alde batetik, publikoa zehaztea, honek irudizko bezeroa edo publiko perfektua definitzea eskatzen du. Bestalde, edukien plangintza edo egutegia, edukien egutegiak helburuak finkatzera eta betetzera lagunduko du eta modu honetan finkatutako estrategiak emaitzak izango ditu.  



No hay comentarios: