Agentziaren izena: GUK
Logoa:
Eslogana: STORIES for BUSINESS in the DIGITAL ERA
Helbidea (eta google maps plataforman erakutsi):
Helbidea→ Hernani Kalea, 3, 4º ezkerra, 48003 Bilbo, Bizkaia
Telefonoa: 944 794 965
Email: info@guk.eus
Webgunea: https://guk.eus/
Sare sozialak:
Instagram→ https://www.instagram.com/guk_comunicacion/
Linkedin→ https://www.linkedin.com/company/guk/
Agentziak eskaintzen dituen zerbitzuak:
1.Komunikazio korporatiboa
Krisi komunikazioa
Barne komunikazioa
Ekitaldiak
2. Marketin digitala
Inbound marketina
Account based marketina
Paid media
Agentziak bere lanak eta zerbitzuak erakusteko eta saltzeko erabiltzen dituen argudioen azalpena:
Webgunea: Webgunean agentziak bere egindako lanak eta eskaintzen dituen zerbitzuak erakusten ditu.
Lehenik eta behin, aurkibidean sartzean komunikazio korporatiboa eta marketin digitala izenburuak agertzen dira eta horren azpian izenburu horiekin zerikusia duten azpititutluak. Hauetan sartzen bagara ikusi dezakegu agentziak nola aurkezten duen zein estrategia erabiltzen duen lana aurrera eramateko eta nola egiten duten lan emaitzak lortzeko. Hau oso estrategia ona izan ahal da zerbitzuak nolabait “saltzeko”, izan ere, etorkizuneko bezeroek ikusi ahal dutelako nola egiten duen lan agentziak eta erabaki ahal dute webgunea ikusita agentzia honekin lan egin ahal nahi duten ala ez.
Bestalde, beste izenburuetako bat “Bezeroak” dakarrena da. Izenburu honetan agentziak lan egiten dituen enpresak agertzen dira. Hauetan ikusi dezakezu zeintzuk diren agentziak dituen bezeroak. Honetaz gain, enpresa bakoitzaren gainean klikatzen baduzu enpresak briefing-ean eskatutakoa azaltzen da. Halaber, agentziak enpresaren eskakizunak betetzeko egin duten lana aurkezten du eta azkenik, lan honek ekarri dituen emaitzak. Lan hauek eta hauen eskaintzak erakustea estrategia ona da agentziaren aldetik bezero posibleak agentziak egiten dituen lan ezberdinak ikusteko aukera dutelako eta horrela errazagoa delako ikustea nola egiten duten lan agentzia honetan.
Sare sozialak: Hauetan agentziaren iragarkiak jartzeaz gain, egindako lanen zenbait emaitz ere jartzen dituzte (Bideo promozionalak, argazkiak…). Emaitzak sare sozialetan publikatzen dituzte zeren gai diren erakusteko eta “promozio” txiki bat egiteko agentziari. Azkenean, komunikazioari lotutako agentzia bat da eta honek ere promozioa eta jendearen feedback-a izatea behar du.
Bloga: Blog bat dute non beraien gaitasunak erakusten dituzen. Horretarako, artikuluak, albisteak… idazten dituzte agentziarekin zerikusia dutenak. Idaztzizko lan horiek izenburu esanguratsuak izaten dituzte; adibidez, “El método GUK: Así ayudamos a empresas a empresas industriales a conseguir objetivos de negocio”. Hau bezero gehiago lortzeko estrategia on bat da, ze beraien “marka” eta zerbitzuak saltzen dituzte.
Horretaz gain, gomendiozko artikuluak ere idazten dituzte. Hauetan, beste agentzia edota enpresa batzuei beraien estrategiak hobezeko gomendioak ematen dituzte.
Agentziaren bezero garrantzitsuenak:
BASQUE CULINARY CENTER
DANOK BAT group
EGOIN: wood group
IDEKO: Member of Basque research & technology alliance
KUTXA FUNDAZIOA
PASAIA PORT
ROCHE+
CERVEZAS SANMIGUEL
TEKNIKER: Member of Basque research & technology alliance
TUTTI FOODS
Agentziaren lana erakusteko lan interesgarriak aurkeztea: grafikak, bideoak, estekak…
GUK agentziak sare sozialetan ez dute gauza handirik igotzen egiten duten lanen emaitzei buruz, eduki gehiago igotzen baitute joan diren ekitaldiei buruz. Baina, igo dituztenak hemen ikusgai jarri dizkizuegu. Bestalde, agentziaren webgunean sartzen bagara, bertan lan egiten duten enpresa eta asoziazio desberdinak aurkitu ditzakegu eta beraietan klikatzen baduzu, agentziak erakunde horientzat egindako lana ikusgai duzu. Hemen uzten ditugu aurkitutakoak:
Sanmiguel garagardoaren publizitate kanpaina negozio eta hostalaritza lokala sustatzeko. https://www.facebook.com/100063656545622/videos/312297106925988?__so__=permalink
San Miguel garagardoaren publizitate kanpaina. https://www.instagram.com/p/CRgkthDI6Or/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Agentziak egiten dituzten lan guztiak: Brienfing-ean eskatzen zutena, agentziak planteatu zutena eta kasu bakoitzak izan dituen emaitzak ikustea posiblea da. https://guk.eus/case-studies/
Tandem luze metraila, ELA gaixotasunaren aurka borrokan ari diren pertsonen alde. Honetan, aita (ELA gaixotasuna duena) eta seme batek, beste lagun batzuekin, Getxotik Bruselasera bizikletaz egindako bidaia kontatzen du. https://www.facebook.com/100063656545622/videos/2048920801946626/?__so__=permalink
Neiker enpresari, (euskal nekazaritza eta abeltzaintza sektorearen bultzatzaile nagusietako bat) bere 25.urteurrena ospatzeko egin zuten ekitaldia. https://twitter.com/GUK_Com/status/1699035033724399903
Agentziaren barneko irudiak edota bideoa:
Lantaldeak egindako bideoa → https://youtu.be/jY5mYs40HZw?si=FHQxMQfENP8pbYc7
Agentziak konpartitzen duen ezagutza: (agentziaren ekosistema digitalean marketinari edota publizitateari buruzko edukiak publikatzen badituzte, hauei buruzko txostena egin eta idatzi hemen, egokiak diren estekak txertatzen)
Agentziak, duen ekosistema digitalean, marketinarekin eta publizitatearekin zerikusia duten edukiak publikatzen dituzte. Horretarako, agentziak sortutako hedabideak eta webgunea erabiltzen dute. Hauek dira erabiltzen dituzten baliabide digitalak marketinari eta publizitateari buruzko edukiak publikatzeko:
Webguneko bloga: Webgunean ematen den informazioaz gain, agentziako blog batekin ere kontatzen dute. Honetan, marketinari eta publizitateari buruzko “tip”ak aurkitu ahal ditugu. Hona hemen adibide bi:
Marketing industrial: CÓMO CAPTAR CLIENTES MÁS ALLÁ DE LAS FERIAS.https://guk.eus/blog/marketing-industrial-como-captar-clientes-mas-alla-de-las-ferias/
Artikulu honek industria aldaketa nabarmena jasaten ari dela dio. Izan ere, slmentek eta merketin prozesuak industria berrira egokitu behar direla azpimarratuz. Transformazio digitala ere nabarmentzen du. Honetaz gain, transformazio digital horrek arrakasta izateko bost estrategia eskaintzen ditu:
Salmenta eta marketin prosezuak digitalizatzea
Salmenta eta marketin departamentuen batasuna (smarketin)
Teknologia estrategikoa sortzeko beharra
Estrategia konbentzionalarekin eta digitalarekin ondo konektatzea
Ekintza komertzialak neurtzea eta optimizatzea
AUTOMATIZA TU MARKETING Y MULTIPLICA EL RETORNO DE TU INVERSIÓN.https://guk.eus/blog/automatiza-tu-marketing-y-multiplica-el-retorno-de-tu-inversion/
Artikulu honek marketin eta komunikazio digitaleko eremuan automatizazioaren garrantzia azpimarratzen du. Izan ere, software automatiko bat erabiliz, marketin automatizatuak bezero potentzial bat bezero bihurtzen baitu. Honek prosezu konplexuagoak kudeatzeko gaitsunera eramaten baitu enpresa. Hona hemen honek dituen hainbat abantaila:
Efizientzia
Kontrola
Segmentazioa
Alineazioa
Konplexutasuna
Artikulu hauetaz gain, beste hainbat artikulu eta “tip” gehiago aurkitu ahal dituzu GUK agentziaren blogean, marketinarekin eta publizitatearekin zerikusia dutenak. Baina zure enpresa kudeatzeko eta eman nahi den mezua hobetzeko artikuluak aurkitu ahal dituzu hemen: https://guk.eus/blog/page/3/
Sare sozialak: Sare sozialetan agentziak aurretiaz aipatutako artikuluez, urteetan zehar egindako kanpainia batzuen emaitzez eta sotutako ekitaldiez eta joan diren kongresuez gain, eduki originala ere publikatzen dute. Izan ere, agentziak GUKER HIZTEGIA sortu du.
Zer da GUKER HIZTEGIA? Publizitatearekin eta marketinarekin zerikusia duten hitzen esanahia dira. Hiztegi honek, komunikazio munduan berriki sartuta dauden pertsonentzat eta mundu honetan interesa duten pertsonentzat lagungarria izan ahal da gehienbat artikulu desberdinak ulertzeko, edota hitz eta esankera berriak ikasteko. Eduki original honek agentzia berezi egiten du. Honek, enpresa Hona hemen adibide batzuk:
Benchmark-en esanahia→ https://www.instagram.com/p/CqIUeIIoZhk/
Boiler plate-en esanahia→ https://www.instagram.com/p/Cp2rHWAokO5/
Customer Journey-en esanahia→ https://www.instagram.com/p/Cor8vWcoHXf/
Honeetaz gain, beste batzuk ere aurkitu ahal dituzu agentziaren sare sozial desberdinetan:
Instagram→ https://www.instagram.com/guk_comunicacion/
Agentzian lan egiten duten pertsonen kopurua eta lan-profilen deskribapen orokorra
Agentzia lan egiten duten pertsonen kopurua→ 14 pertsona
Lan profilen deskribapen orokorra→
Lan profilak
Diseinatzaile grafikoa/Web diseinatzailea
Kazetaria/Erredaktorea
Marketin digitaleko espezialista
Paid media Specialist eta/edo data analyst
Lan profila:
Komunikazio munduarekin lotura: Publizitatean, harreman publikoetan, marketinean edo erlazionatutako eremuan lizentziatua izan behar da.
Esperientzia: Publizitatean, marketinean edo harreman publikoetan frogatutako esperientzia izan behar du. Ahal dela agentzia batean.
Gaitasunak:
Proaktiboak
Kreatiboak
Lan egiteko prest
Taldean lana
Autonomoa (Berak bakarrik ahal du lana aurrera atera laguntza gabe)
Ausarta (Arazoak konpondu ahal ditu)
Aparteko trebetasunak: Ahozko eta idatzizko komunikaziorako.Erritmo azkarreko inguruetan lan egiteko eta proiektu ugari aldi berean kudeatzeko gaitasuna.
Eguneratuta egotea: Komunikazio munduan gaur egun dauden joerak sakonki ezagutzea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario