Agentziaren izena: Burutü
Logoa:
Helbidea (eta google maps plataforman erakutsi): C. María Aguirre-Aguirre, 1, 48006 Bilbao, Vizcaya
Telefonoa: 944 053 719
Email-a: aupa@burutu.eus
Webgunea (esteka): https://burutu.eus/
Sare sozialak (estekak):
Instagram: https://www.instagram.com/burutustyle/
Facebook: https://www.facebook.com/burutustyle
Twitter: https://twitter.com/burutustyle
Agentziak eskaintzen dituen zerbitzuak:
Burutü agentziak batez ere publizitatean eta brandingean bereizten dira, baina badaude zerbitzu zehatz batzuk non bereizten batiren. Branding-a, Publizitate-sormena, Marketing Digitala eta Komunikazio Estrategikoa dira agentziaren indargune nagusiak. Era berean, agentzia honek eskaintzen dituen zerbitzuetaz gain, bere bazkideen laguntzarekin bezeroei ahalbidetu dezaketen beste hainbat zerbitzu aurkezten dizkigute: Ikus-Entzunezko zerbitzua, Artea Eta Diseinua, Web Garapena eta Ekoizpena.
Agentziaren bezero garrantzitsuenak:
Egindako proiektuen garapen eta ekarpenak (Ura Agencia Vasca del Agua kanpainia):
-Harremanetan jarritako enpresak erronka azaltzen diete. Oraingoan, ingurumena zaintzearen garrantziari buruzko sentsibilizazio-kanpaina bat egitea zen erronka, arreta uretan eta uraren erabileretan jarriz. Talde lana eta komunikazioa ezinbestekoa izan da komunikazioaren eta publizitatearen kanpaina integraleko estrategia hura aurrera eramateko.
-Kontzeptu estrategiko bat garatu zuten, herritarrak gogoeta egitera eta ingurumena zaintzeko lanean hastera bultzatzen zituena. Uraren babesaren garrantzia transmititzeko.
-2 spot garatu ziren. Iragarkiak hainbat euskarriren bidez sustatu ziren, bai Social Media Avisising kanalen bidez, bai Euskadiko komunikabide orokor nagusien bidez.
-Hirietako kanpoko publizitatearen euskarri desberdinetara egokitu zen proiektua (metroa, tranbia, muppis interaktiboak eta autobusa), kanpainaren eragina areagotzeko, hau izanik leloa: “Nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?”.
-Kanpainak ikuspen nabarmena izan du, landutako estrategiari eta ekimen hori sustatzeko hautatutako publizitate-euskarriei esker. Iragarkiek 200.000 ikustaldi baino gehiago eduki zituen Youtuben oro har, 50.000 ikustaldi bakoitzeko.
Burutü agentziaren webgunean “Blog” deituriko atal berezi bat aurkitzen da, non, taldeak batez ere, publizitate, marketing, lortutako sariak, egindako kanpaina eta azterlan bereizagarriak argitaratzen baitutuzten. Garrantsitzuenak hauek izanez:
-LinkedIn-en Edukia Industria-Sektorean
-Place Branding Estrategia
-SaludFestival Sariak Publizitatean
-Publifestival 2023 Sariak Politeknika Txorierriarekin
Agentziaren barneko irudiak:
Lan taldea:
Jose Bergara / Zuzendari nagusia. Estrategia eta branding-a.
Eneritz Gonazález / Finantza zuzendaria eta arlo korporatiboa.
Pablo Domíngez / Proiektuak gauzatu eta kudeatzeko zuzendaria.
Laura Almazán / Arlo sortzailearen eta markaren garapenaren arduraduna.
Jone Etxabe / Proiektu-kudeatzaile digitala. Komunikazio aholkularia.
Naia Azpiazu / Komunikazio aholkularia. Branding-a, estrategia eta marketin digitala.
Melissa Manso / Diseinua, sormena, estrategia digitala eta markaren garapena.
Amaiur Garaizar / Copywriting, branded content eta marketin digitala.
No hay comentarios:
Publicar un comentario