domingo, 10 de diciembre de 2023

Burutü Komunikazio-agentziaren fitxa (6.TALDEA)

Agentziaren izena: Burutü

Logoa:



Helbidea (eta google maps plataforman erakutsi): C. María Aguirre-Aguirre, 1, 48006 Bilbao, Vizcaya

Telefonoa: 944 053 719

Email-a: aupa@burutu.eus

Webgunea (esteka): https://burutu.eus/ 

Sare sozialak (estekak):

Agentziak eskaintzen dituen zerbitzuak:

Burutü agentziak batez ere publizitatean eta brandingean bereizten dira, baina badaude zerbitzu zehatz batzuk non bereizten batiren. Branding-a, Publizitate-sormena, Marketing Digitala eta Komunikazio Estrategikoa dira agentziaren indargune nagusiak. Era berean, agentzia honek eskaintzen dituen zerbitzuetaz gain, bere bazkideen laguntzarekin bezeroei ahalbidetu dezaketen beste hainbat zerbitzu aurkezten dizkigute: Ikus-Entzunezko zerbitzua, Artea Eta Diseinua, Web Garapena eta Ekoizpena.


Agentziaren bezero garrantzitsuenak:


Egindako proiektuen garapen eta ekarpenak (Ura Agencia Vasca del Agua kanpainia):


-Harremanetan jarritako enpresak erronka azaltzen diete. Oraingoan, ingurumena zaintzearen garrantziari buruzko sentsibilizazio-kanpaina bat egitea zen erronka, arreta uretan eta uraren erabileretan jarriz. Talde lana eta komunikazioa ezinbestekoa izan da komunikazioaren eta publizitatearen kanpaina integraleko estrategia hura aurrera eramateko. 


-Kontzeptu estrategiko bat garatu zuten, herritarrak gogoeta egitera eta ingurumena zaintzeko lanean hastera bultzatzen zituena. Uraren babesaren garrantzia transmititzeko.


-2 spot garatu ziren. Iragarkiak hainbat euskarriren bidez sustatu ziren, bai Social Media Avisising kanalen bidez, bai Euskadiko komunikabide orokor nagusien bidez.


-Hirietako kanpoko publizitatearen euskarri desberdinetara egokitu zen proiektua (metroa, tranbia, muppis interaktiboak eta autobusa), kanpainaren eragina areagotzeko, hau izanik leloa: “Nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?”.


-Kanpainak ikuspen nabarmena izan du, landutako estrategiari eta ekimen hori sustatzeko hautatutako publizitate-euskarriei esker. Iragarkiek 200.000 ikustaldi baino gehiago eduki zituen Youtuben oro har, 50.000 ikustaldi bakoitzeko.



Agentziaren ezagutza:

Burutü agentziaren webgunean “Blog” deituriko atal berezi  bat aurkitzen da, non, taldeak batez ere, publizitate, marketing, lortutako sariak, egindako kanpaina eta azterlan bereizagarriak argitaratzen baitutuzten. Garrantsitzuenak hauek izanez:


-LinkedIn-en Edukia Industria-Sektorean

-Place Branding Estrategia

-SaludFestival Sariak Publizitatean

-Publifestival 2023 Sariak Politeknika Txorierriarekin


Agentziaren barneko irudiak:


Lan taldea:

  • Jose Bergara /  Zuzendari nagusia. Estrategia eta branding-a.

  • Eneritz Gonazález / Finantza zuzendaria eta arlo korporatiboa.

  • Pablo Domíngez / Proiektuak gauzatu eta kudeatzeko zuzendaria.

  • Laura Almazán / Arlo sortzailearen eta markaren garapenaren arduraduna.

  • Jone Etxabe / Proiektu-kudeatzaile digitala. Komunikazio aholkularia.

  • Naia Azpiazu / Komunikazio aholkularia. Branding-a, estrategia eta marketin digitala.

  • Melissa Manso / Diseinua, sormena, estrategia digitala eta markaren garapena.

  • Amaiur Garaizar / Copywriting, branded content eta marketin digitala.


No hay comentarios: