jueves, 6 de septiembre de 2012

3. Publizitate agentzia: sistemak eta prozesuak

3.1 Publizitate-agentziaren definizioa.
3.2 Publizitate-agentzien motak.
3.3 Publizitate-agentziaren egitura.
3.4 Publizitate-agentziaren profesionalak publizitate-prozesuan.
3.5 Enpresa laguntzaileak.
3.6 Kalitatea publizitate-agentzian.
3.7 Publizitate-agentzia eta teknologia berriak.
Ikasgai honen edukia klasean banaturiko dokumentu batean oinarritzen da. Dokumentuaren datuak:
  • Izenburua: Las empresas publicitarias. Dokumentu hau “Restructuras del sistema publicitario” izenburuko liburuaren kapitulua da.
  • Kapituluaren egilea: Joseba A. Etxebarria Gangoiti
  • Liburuaren koordinatzailea: Juan Salvador Victoria Mas
  • Argitaletxea: Ariel Comunicación. 2005

Ikasgaiaren edukia hobetzeko nahian, sarrera honi nahi dituzun komentarioak gehitu ahal dizkiozu, baita sarean ikusitako osagarrizko informazioa ere. Eskerrik asko.


Liburuaren kapitulua asignaturaren eGela sisteman eskuratu ahal duzu, ikasteko beharko baituzu. Ikaskideek egin dituzten dokumentu lagungarriak blog honetan eskuragarri izango dira.

No hay comentarios: