viernes, 7 de septiembre de 2012

2. Iragarlea: sistemak eta prozesuak

2. Iragarlea: sistema eta prozesuak

2.1 Komunikazioa enpresan. Iragarlearen komunikazio sistema

2.2 Merkaturatze sistema eta prozesuak.

2.3 Publizitate sailaren eginkizunak.
2.3.1 Publizitate sailaren antolamendua
2.3.2 Publizitate-Aurrekontua.
2.3.3 Briefing-aren eraketa.
2.3.4 Agentziaren aukeraketa
2.3.5 Agentziaren ordaina.

2.4 Harreman publikoak enpresan.
2.4.1 HHPPen eginkizun orokorrak
2.4.2 HHPPen eginkizun operatiboak
2.4.3 HHPPen aztergaia
2.4.4 HHPPetan jarduteko prozesu orokorra
2.4.5 HHPPen sailaren antolamendua

2.5 Iragarleen publizitate inbertsioak.


Ikasgaia ulertuz:
Enpresek eta erakundeek komunikatzaileen beharra dute. Gero eta komunikazioaren profesional gehiago eskatzen dira eta arlo honetan lan egiteak dituen atalak ezagutu behar dira. Publizitario batentzat profil profesional egokiena publizitate sailan dago, marketinetik gertu. Baina, enpresaren edo erakundearen komunikazio korporatiboaren esparruak lan egiteko aukera badago, harreman publikoen aplikazio zuzeneko esparruan, hain zuzen. Beraz, ikasgaiak bi parte ditu: lehena, komunikazioaren eta komunikatzailearen zereginak eta profil profesionalak ezagutzea; bigarrena, publizitate eta harreman publikoen oinarrizko eginbeharrak ezagutzea.
Honekin etorkizuneko profesionalak enpresetan eta erakunde desberdinetan lan egiteko dituen esparruak eta aukerak ezagutzeko ikasgai egokia da.

IKASLEAREN LANKIDETZA:
Ikasgaiaren edukia hobetzeko nahian, edozein ikaslek eduki honetaz nahi dituen komentarioak egin ditzake. Ikasle batek ikusitako informazio interesagarriak denontzat ekarri ahal ditu (interneten, liburuetan, aldizkarietan edota bere esperientzia pertsonalean) Anima zaitez zure ezagutza konpartitzen eta egizu zure ekarpena sarrera honen iruzkinetan.
Eskerrik asko.

INTERNETEKO OSAGARRIZKO INFORMAZIOA:

1. Dokumentu PDF: Enpresen Antolakuntza. Susana Tejada irakaslearen materiala.
2. Dokumentu PDF: Guía para una comunicación eficaz. Gizarte Erantzukizun Korporatiboaren testuinguruan sartzen den dokumentua, komunikazioa era egoki batez kudeatzeko gomendioak ematen dituena.
3. Dokumentu PDF: Selección de Agencia. (Ariketa 4) A.E.A. eta A.E.A.P. elkarte profesionalek adosturiko dokumentua.
4. Dokumentu PDF: Cómo hacer un buen briefing. Paula Martin de Francisco. Madrilgo ICEMD-ko ikasleak egindako lana. Informazio-iturria www.icemd.com
5. Dokumentuak PDF: Irakasleak idatzitako bi artikulu txikiak: “El departamento de comunicación en la empresa” eta “Gestionar la comunicación“.
6. Dokumentu PDF: El auge de la comunicación corporativa. Egilea: Benito Castro

No hay comentarios: