domingo, 7 de diciembre de 2008

4. Tekonologia berriak eta publizitatea

4.1 Publizitatearen Sistema eta Teknologia Berriak

4.2 Interneteko publizitatearen azterketa
4.2.1 Interneteko publizitatearen ezaugarriak
4.2.2 Interneteko komunikazioaren prozesua
4.2.2.1. Informazioaren bilketa eta azterketa. Xede-taldea
4.2.2.2. Publizitate interaktiboaren helburuen definizioa
4.2.2.3. Sormenaren garapena
4.2.2.4. Webgunea
4.2.2.5. Interneteko publizitatea eta bitartekoen estrategia
4.2.2.6. Publizitatearen kontrola. Ebaluazioa eta ondorioak

4.3 Publizitate-formak Interneten

4.4 Beste aspektu batzuk


INTERNETEKO OSAGARRIZKO INFORMAZIOA:

1. Internet Advertising Bureau. Espainiako IAB. Oso webgune interesgarria interneteko publizitateari buruzkoa. Osagarrizko material interesgarria dago.

2. La Asociación de Agencias Digitales (AD), integrada en la Asociación Española de la Economía Digital (Adigital), es una asociación sin ánimo de lucro que agrupa a más de 40 agencias de marketing y comunicación en las que el mundo digital se encuentra en el centro de su organización y servicios y que entienden la comunicación desde una visión integral.

3. Espainiako google bilatzaileak eskaintzen duen publizitatea oso interesgarria da.

4. www.marketingdirecto.com webgunean ikasgaiaren eduki desberdinari buruzko informazioa dago kanal batzuetan: publicidad on line, email marketing, marketing y tecnología, marketing móvil, marketing de buscadores, internet, agencias interactivas.

5. Zer da erabilgarritasuna. Webgune baten garapenerako garrantzitsua den kontzeptua ulertzeko euskarazko dokumentua.

6. Web 2.0 kontzeptua ulertzeko gaztelaniazko bideo interesgarria.

7. "Enpresa Lehiakortasuna eta Giza Berrikuntza: Estrategiaren Oinarriak eta lan Ildoak" euzkarazko dokumentua SPRI erakundeak argitaratu zuena.

Ikasgaiaren edukia hobetzeko nahian, sarrera honi nahi dituzun komentarioak gehitu ahal dizkiozu, baita sarean ikusitako osagarrizko informazioa ere. Eskerrik asko.

No hay comentarios: