Publizitate eta Harreman Publikoetako Sistemak eta Prozesuetako ikasgaian talde-lan bat proposatu zitzaigun. Lan honen helburua metodologia berri batekin ikastea eta praktikatzea izan da. Metodologia horri esker ikasi dugu lana antolatzen, taldean lan egiten eta pentsamendu estrategikoa garatzen, besteak beste.
Lan honetarako bost urteko plan bat egin dugu. Plan honi esker, ikasle baten ibilbidea sortu dugu, ikasturte urteetatik profesionala izateraino. Horretarako baliagarriak diren aholku batzuk partekatu nahi ditugu:
- CV: Curriculumari esker, pertsona baten buruzko ideia orokor bat izan dezakegu. Hori betetzeko, azterketa txiki bat egin behar da pertsona horren datu pertsonalei, ezaugarriei, azterlanei, lan-esperientziei eta abarri buruz.
- Bost urteko formakuntza hipotetikoa: Zati honetan, urte bakoitzean egingo dituen edo egin ahal dituen ikasketak/lanak jasoko ditugu. Ez bakarrik unibertsitatean, baita hortik kanpo egin dezakeen ekintza desberdinak ere. Azterketa honi esker ikasle horrek jarraituko duen bidea ezagutu ahal izango dugu.
- Ikaslearen azterketa egin ondoren, idatzira pasatuko da. Txosten honetan ikaslearen ibilbide osoa azalduko da, zati guztietatik pasatuz. Idazketa eta antolaketa idatzia garrantzitsua da dokumentu txukun bat aurkeztu ahal izateko.
- Profesionalari egindako podcast-a: Profesional bati podcast bat egitean, marketin-teknikariaren postuari buruz gehiago ezagut dezakegu, beharrezko ezaugarrietatik hasi merkatuko posizionamenduraino. Hori egiteko, garrantzitsua da lanpostu horri buruzko aurretiko informazioa izatea, izan ere, horrek lagunduko digu egingo ditugun galderak prestatzen. Gainera, lagunduko digu zer den gehien interesatzen zaiguna jakitera.
- LinkedIn: Plataforma horri esker, hainbat enpresak eskaintzen dituzten lanpostuei buruzko informazioa lortu ahal izango dugu. Ondoren, gehien interesatzen zaizkigunak aztertzen dira, eta egokitzen zaiguna aukeratzen da.
No hay comentarios:
Publicar un comentario