Merkataritza elektronikoa eta marketplaces
Big Data marketing eta gauzen Internet-a (IoT)
Inbound marketina
Sozial media marketing
Adimen artifiziala eta laguntzaile birtualak marketinean
Mobile marketina
Errealitate areagotua eta birtuala publizitatean eta harreman publikoetan (metabertsoa)
Analitika eta metrikak marketin digitalean
S.E.O eta S.E.M.
Blogeko sarrera honetan talde bakoitzak aztertuko duen gaia hautatu egin behar du eta bere erabakia iruzkinean azaldu. Hautatzeko lehena den taldeak aztergaia jorratuko du, beraz, taldeek aztergaia hautatu eta hemen adierazi baino lehen aurretik beste talde batek hautatu ez duela egiaztatu behar du. Aztergaiak ezin baitira errepikatu.

12 comentarios:
Guk, 1.go taldeak, Inboud marketina aukeratu dugu, guretzako nahiko gai ezezaguna eta desberdina delako, hori dela eta nahiko interesgarri iruditu zaigu. Bezeroarekin harreman zuzenago bat bilatzen du sormenaren bidez eta bezeroa protagonista bilakatzen da.
Oso ondo Emma, aztergaia hautazeko arrazoiak komentatzea oso egokia da.
7. taldeko kideok laugarren gaia aukeratzea erabaki dugu, hau da, sozial media marketinarena. Gure egunerokoan ikusten dugun zerbait den arren. inoiz ez dugu gaiaren inguruan sakondu, eta orain hori egiteko aukera ezin hobea iruditzen zaigu.
6.taldeak: Merkataritza elektronikoa eta marketplaces aukeratu dugu. Gaur egun asko areagotu den gaia delako eta gure egunerokotasunean erabiltzen dugulako.
Guk, 2.taldeak, mobile marketina aukeratu dugu gaur egun oso baliagarria den tresna dela iruditzen zaigulako eta gaiaren inguruan sakontzea gustatuko litzaiguke.
4. taldeak S.E.O eta S.E.M
Guk, 5.taldeak 9. kapitulua (S.E.O eta S.E.M.) aukeratu dugu, erramienta oso baliagarria iruditzen zaigulako eta informazio asko eskuratu dezakegulako.
3.taldeko kideok 9.aztergaia aukeratu dugu: "S.E.O eta S.E.M"
4. Taldea 9. gaia "S.E.O eta S.E.M" aukeratu dugu oso interesgarria iruditu zaigulako eta sektorean ezinbesteko tresna dela uste dugulako. Gainera, gaiaren inguruko ezagutza miala baxua dugula kontuan izanda, aukera paregabea da horren inguruan gehiago ikasiteko.
3.taldeko kideok 2.aztergaia aukeratu dugu: "Big Data marketing eta gauzen Internet-a"
5. Taldeak 5. kapitulua aukeratu dugu.
adimen artifiziala eta laguntzaile birtuala marketinean aukeratu dugu gaur egun oso erabilia den erraminta bat delako eta interesgarria iruditu zaigulako.
Publicar un comentario