Kaixo berriz talde!
Zer moduz bigarren lan praktikoarekin? Azken egun hauetan hamar publizitate-agentzien bila aritu gara, gero haietako batzuk aukeratzeko eta haietako langile batzuekin elkarrizketak izateko. Agentziak bilatzen ibili garen bitartean, agentziari buruzko datuak bete behar izan ditugu, datu garrantzitsu bat agentziek eskaintzen dituzten zerbitzuak izanda.
Gure lan taldeak aukeratutako hamar agentzien artean, gehienek eskainitako zerbitzuetako bat askotan errepikatzen dela ikusi dugu: branding-a. Zer da?
Branding terminoak marka bat sortzeko prozesuari egiten dio erreferentzia. Bezeroek markari buruz dituzten asoziazio eta ideiak sortzeaz arduratzen da, markak bidali nahi duen mezua edo aurkezteko modua eta bezeroek hautemandakoa berdina izan dadin. Publizitate agentziek enpresei laguntza handia ematen diete estrategia sortzen. Branding-a hobeto ulertzeko eta horri buruz gehiago jakiteko bi bideo labur uzten dizkizuegu:
No hay comentarios:
Publicar un comentario