Seguraski, niri gertatu zaidan bezala, beste klasekideren
bati gertatu zaiola lehenengo praktikako lan eskaintzan agertzen zen Branded
Content-a ez zekiela zer zen.
Branded Content-a publizitate estrategia bat da. Honekin,
kontsumitzaileak lortzeko etengabeko publizitate masioboa egin ordez, marka-kontsumitzalearen
arteko konexioa lortu nahi dute. Kontsumitzaileak entretenituz, publiztate
pertsonalizatuagoa eskainiz. Honen bidez lortu nahi dutelako kontsumitzailea produktua
maitatzea, ez soilik erostea.
Iragarkia produktuarentzako kontsumitzaile prototipoarentzat bideratuta dago, hau identifikatuta sentitu dadin. Mezua kontsumitzaile ereduari gustatuko litzaiokeen esperientzia bat da, berak esperientziaren parte sentiarazteko.
Horrela promozioak ez dira hain zuzenak, marka media edukiaren detaile
bat izango balitz bezala agertzen delako.
Edukiak edozein motatakoak izan ahal dira, spotak, aplikazioak… baina berritzaileak eta harrigarriak
izatea beharrezkoa da, gainontzekoetatik bereizteko eta kontsumitzaileen kidetasuna lortzeko (lan-eskaintzan eskatzen duten bezala).
Urtero ikusten dugun Branded Content-aren adibide argia
Estrella Damm-ena da.
Estrella Dammek ez du zuzenean garagardoa saltzen, baizik
eta udako esperientziak agertzen dira non bere garagardoa esperientzia horren
parte da. Nahiz eta urtero formatu bera
erabili, nekatzen ez duen iragarkia da urtero esperientzia desberdinak
eskaintzen dituztelako, produktua berdina izanda.
Horrela lortu dute beraien iragarkiak gainontzeko garagardoetatik bereiztea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario