Merkatua gero eta asebetetuagoa dago, gaur egun, erabiltzaileak iragarkiz eta informazioz gainezka daude. Egoera horren aurrean, markek entzuleekin konektatzeko modu berriak bilatu behar dituzte, beren sormenarekin hunkitu behar dituzte eta bere markak dituen balioak transmititu. Horretarako, Branded Content irtenbide bikaina da.
Branded Content marketin-teknika bat da, marka horri lotutako edukiak sortzen dituena, marka hori kontsumitzailearekin lotzeko. Erabiltzailearen beharrak ulertzen jakitea eta behar duena ematean datza.
Hauek dira Branded Content-aren ezaugarriak:
Markaren balioetan oinarritzen da, ez produktuetan edo zerbitzuetan. Bideo klasikoko spot baten formatua har dezakeen arren, haren esentziak ez du zerikusirik, markaren ezaugarri ukiezinetan oinarritzen baita eskaintzaren ezaugarri zehatzetan baino gehiago.
Markari buruz hitz egitea eta ospea nahi ditu. Zuzeneko salmenta baino gehiago, eduki horiek ikusleak hunkitzen eta hauek markari buruz hitz egitea saiatzen dira.
Erabiltzailearentzat balio erantsia sortzen du. Normalean, publizitatea ordaindu beharrekotzat hartzen dugu benetan interesatzen zaigun edukia kontsumitzeko, baina Branded Content-ak errealitate horri buelta eman eta erabiltzaileek benetan kontsumitu nahi dituzten edukiak sortu nahi ditu. Oro har, balio erantsi hori denbora-pasa gisa kontsumitzen da.
Emozioei heltzen da. Ez du argudio arrazionalik ematen, baizik eta kontsumitzailearekin plano intimoagoan konektatu nahi du.
Storytelling-a erabiltzen du. Kontsumitzaileari markarekin lotuko duen historia adierazgarri bat kontatzen saiatzen da, protagonistekin, hasierarekin, korapiloarekin eta amaierarekin.
Hainbat formatu eta hedapen-kanal izan ditzake. Branded content kontzeptua oso malgua denez, aurkezpen askotara egokitu daiteke: bideoak, podcast-ak, copyak, formatu interaktiboak, bideojokoak, kaleko ekintzak, ekitaldiak, etab. Era berean, hedapenerako baliabide asko ere badaude: aplikazioak, sare sozialak, markaren webgunea…
Edukiak ko-kreazioak izan daitezke. Oso ohikoa da markek zinemako zuzendariekin edo beste profesional ospetsu batzuekin lankidetzan aritzea. Baina elkarlana ez da hor amaitzen: erabiltzaileengana ere jo daiteke beren istorioak markaren inguruan konta ditzaten eta, hartara, markarekin inplikatu eta edukia sor dezaten.
No hay comentarios:
Publicar un comentario