Publizitate/HHPPen Sistemak eta Prozesuak

Páginas

  • Zertarako blog hau?
  • Be water my student
  • Joseba
  • Gomendioak
  • Hamar Aginduak
  • Gradua eta gero?
  • Test azterketa

viernes, 30 de noviembre de 2018

Inbound Marketinari buruzko bederatzi doako liburu elektronikoak

Informazio interesgarria asignaturan ikusitako kontzeptuaren ezagutzan sakontzeko.

Informazio-iturria: Inboundcycle.com



- 1. Los resultados del inbound marketing
- 2. Cómo lanzar una campaña de inbound marketing
- 3. Cómo poner en marcha un departamento de inbound marketing
- 4. Las principales herramientas de inbound marketing
- 5. Contenidos: el pilar del inbound marketing
- 6. Cómo aplicar el SEO en tu estrategia de marketing online
- 7.  Cómo usar las redes sociales para captar nuevos clientes potenciales
- 8. Automatización del marketing
- 9. Lead nurturing y lead scoring
Publicado por Joseba A. Etxebarria en 9:00
Etiquetas: 4. gaia, Inbound Marketing

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Komunikadores XXI. jardunaldia

Komunikadores XXI. jardunaldia
Asignaturaren ekitaldia da eta klase praktikoa

Formakuntza kolaboratiboa (Gela Iraulia)

Formakuntza kolaboratiboa (Gela Iraulia)
Hirugarren ikasgaian formatzeko metodologia berria aplikatzeko ahalegina. Ekarpenak blogean publikatu behar dira eta astirik izatekotan ikasgelan ikusiko ditugu (publikatu direnak bakarrik)

INKESTA

INKESTA
Zein dira zure gustuko lanbideak?

Lan praktikoa bukatzeko denbora

Lehenengo lan praktikoaren entrega-data: 2024ko urriaren 30a. Saia zaitez denbora ondo kudeatzen.

Zelan bidali posta elektronikoa irakasleari

Lan praktikoen metodologia ezagutzeko bideoak

  • Zelan aplikatu Kanban metodologia?
  • Zer da trello eta nola erabiltzen da?
  • Zelan izendatu atazak?
  • Zein datu dira interesgarriak Trelloko atazetan erregistratzeko eta atazan egin dena lankideei erakusteko?
  • Zein motako atazak egon daitezke proiektu batean?
  • Zelakoa da lan praktikoaren atazen bidezko garapena?
  • Zelan egituratzen da kalkulu-orria datuen bidez kalkuluak egiteko?
  • Zein irizpideen arabera atazak banatu ahal dira taldekideen artean?
  • Zelan egin daiteke lan praktiko-proiektu baten hasierako deskribapen osoa atazetan?
  • Zelan egin daiteke lan praktikoaren aurreneko deskribapena kalkulu-orrian?
  • Zein datuak interesgarriak izan daitezke kalkulu-orriko ataza bakoitzarekin erregistratzeko?
  • Zergatik interesgarria da ataza egiteko denboraren estimazioa egite eta gero erabilitako denborarekin konparatzea?
  • Zein dira lan praktiko edo proiektu baten kronogramaren onurak edo abantailak?
  • Zergatik edozein ataza egin baino lehen helburuak lortzeko metodologia erabaki behar da?
  • Zein da gure asignaturan teoria ikasteko bide egokiena?
  • (Lan praktikoaren jarraipena egiteko fitxan) Zein dira galdera onak egiteko irizpideak?
  • (Lan praktikoaren jarraipena egiteko fitxan) Zer da talde-dinamika errebisatzea eta horren helburua?
  • (Lan praktikoaren jarraipena egiteko fitxan) Zelan kudeatu gatazkak talde-dinamikaren barruan?
  • Zer da Kanban Metodologia?

Blog honetan publikatzeko irizpideak

1. Lantaldeak blogean egingo dituen ekarpenak egoki etiketatu behar dira. Adibidez: "2021P1Talde1" non "2021" urtea da, "P1" praktikaren zenbakia da eta "Talde1" lehenengo taldea da, irakasleak emandako zenbakien arabera. Edukiak harremanatzen diren ikasgaiekin etiketatzea ere egokia da. Ikasgaietako etiketak eginak daude eta bilatu behar dira guztiok etiketa bera erabiltzeko.
2. Publikatu ondoren ekarpen guztiak errebisatu behar dira ea ondo publikatu diren egiaztatzeko. Blog honetan editatzen jakitea oinarrizkoa gaitasuna da.
3. Testuak zuzenean editatu behar dira. Bideoak eta irudiak txertatu ahal dira.
4. Ez ahaztu erabilitako informazio-iturriak egoki aipatzen eta oin-oharrak erabiltzen.
5. Irakurri "Zelan egin ekarpenak lan praktikoan"

Galderak egiten jakitea

Galderak egiten jakitea
Ikasteko galderak erantzunak baino garrantzizkoak dira. Sakatu irudian zure galderak konpartitzeko.

Azken komentarioak!

Get this Recent Comments Widget

Ohar garrantzizkoak!

Kontuz! Orohar ikasleen taldea erakusten ari den ikasteko eta lan egiteko esfortzua eskasa da. Mesedez, esfortzu gehiago egitea gomendatzen da egoki ikasteko eta ebaluazioan problemarik ez izateko.

Asignatura baten programa ondo ezagutzea oso garrantzitsua da.


Lan praktikoak egiteko irizpideak jarraitu behar dira, beraz, oso ondo ezagutu behar dira edozer egin baino lehen.

Lan praktikoetako orduetan ikaslearen presentzia derrigorrezkoa da.

Bi ordu praktikoetan huts egiteak abian dagoen lan praktikoa galtzea ekarriko du.

Hirugarren ikasgaian formakuntza kolaboratiboa egingo dugu.

Blogeko bilatzailea

Informazio iturriak BETI ondo adierazi behar dituzu

Informazio iturriak BETI ondo adierazi behar dituzu
Irudian klik egin plagioa hobeto ezagutzeko eta informazio-iturriak adierazten jakiteko

Plagioren kontrako arautegia

Graduko eta lehenengo eta bigarren zikloko ikasketen gestiorako arautegia (2015/16 ikasturtea)


IV. Kapitulua. Irakaskuntza-ikaskuntzaren plangintza
Irakaskuntza-ikaskuntzaren plangintza

46. artikulua. Ahozko probak eta probak egiteko arauak

2.- Ariketaren batean ikasleak iruzurrik eginez gero, "suspentso" kalifikazioa izango du ariketa horretan, ikasleak izan ditzakeen gainontzeko erantzukizunei kalterik egiteke.

Ikasteko tresnak

  • Timer
  • Zozketak egiteko

Osagarrizko ezagutza

  • Zintzotasuna
  • Blogger erabiltzeko eskuliburua
  • Blogeko artikulua idazteko 10 gomendio
  • Plagioa
  • Adimen artifizialaren sortzailea ikaslearen ebaluazioan

Ikasteko ekitaldiak

  • eShow: eCommerce, Digital Marketing, Hosting & Cloud, Social Media
  • Innova Bilbao

Ikasten ikasi, zeren kasu gehienetan txarto ikasten den

Ikasten ikasi, zeren kasu gehienetan txarto ikasten den
Ikastea aurkitzea da eta kuriositatea ikasteko motorea da. Zuk ez al duzu esploratzaile-arimaren tantarik?

Asignaturaren biblioteka (irakasleak utziko dizu)

  • El modelo de la nueva agencia
  • Personal Branding
  • Reestructuras del sistema publicitario
  • Creatividad en marketing directo

Artxiboa

Timer

Timer

Publizitarioak dira jadanik

  • Gaizka Uriarte Zearra (2000/01)
  • Oskia Yaben Vazquez (1998/99)
  • Iñigo Fernández (2000/01)
  • Gorka Goikoetxea (1998-99)

Ikusitako orriak

Euskal blogak

  • Lo que nos alimenta
  • Mira lo que veo
  • Burutüstyle
  • Yellowing
  • Mediasal

Informazio-iturriak

  • Lan orientazioa-Lanbide berriak
  • Puromarketing
  • Marketingdirecto
  • Reasonwhy
  • Advertising Age
  • Bits PR
  • Marçal Moliné
  • Anunciantes
  • AEAP
  • TNS Spain
  • IAB Spain
  • Infoadex

Marketing Directo

Cargando...

Reason Why

Cargando...

PuroMarketing

Cargando...

Partaideak

  • 1.TALDEA
  • Iraia
  • Joseba A. Etxebarria
  • Liher Cano
  • Maria
  • Nahia Iraola
  • Publizitate eta Harreman Publikoetako Sistemak eta Prozesuak
Tema Fantástico, S.A.. Con la tecnología de Blogger.