Komunikazio agentziaren fitxa
Izena:
- Irudigital
Logoa:
Helbidea (google maps
plataforman erakutsi):
- Lutxana Kalea, 6, 2ª Planta Izquierda, Dpto. B, 48008 Bilbao, BI
Telefonoa;
- 946 75 87 80: 9-14etara
- 626 11 93 45: Orduz kanpoko atentzioa.
Email:
- hola@irudigital.com
Web:
- http://irudigital.com
Sare sozialak:
- Bloga: http://irudigital.com/blog/feed/
- Google +: https://plus.google.com/+Irudigital
- Pinterest: https://es.pinterest.com/irudigital/
- Linkedin: https://www.linkedin.com/company/irudigital
- Facebook: https://www.facebook.com/Irudigital
- Twitter: https://twitter.com/irudigital
Kontaktatzeko
pertsona(k):
- Mónica Carratalá-Koordinazioa eta estrategia
Profesionalak eta
karguak:
- Naiara Lertxundi- Community manager
- Zuriñe Ortega- Diseinua eta sormena
- Ludy Ferro- Konsultoretza eta SEO
- Adolfo Lasarte- Diseinua eta sormena
- Beatriz Sanchez- Web diseinua
- Monica Carratalá- Estrategia eta koordinazioa
- Josu Soleguia- Web diseinua
- Gloria Marzo- Laguntzailea: elements digital
- Mikel Curiel- Diseinua eta sormena
Enpresaren organigrama edo egitura:
Ematen dituzten zerbitzuak:
Irudigitalek nahi duena, bere bezeroek internet bidez saltzea da, eta
horretarako, bai sare sozialetan, web posizionamenduan, SEO edo
Adworsen…murgiltzen dira. Bezeroaren taldearen parte izango da Irudigital,
enpresaren beste esku bat, egunero ikusi ez, baina nabariko duzuna.
Hau da, egiten dutenaz harro daude. Horregatik, Social Media estrategiak
sortu, diseinatu eta garatzen dituzte. Web erakargarri eta bereziak egin eta online
eta offlineko publizitate kanpainak prestatzen dituzte. Bezeroak
maitemintzen ahalegintzen dira egunero gehien komunikatzen duten aukerak
hartuz, etengabeko eboluzioan daudenak eta ekintzak eta jarritako diru eta
gogoen bueltatzea ziurtatzen dutenak.
Sarean lan egiten dute, espazio birtual baten eraketan eta erabateko
optimizazioan. Web 2.0an izugarrizko konfiantza daukate eta beraien hobeena
ematen ahalegintzen dira. Guzti honegatik, gure taldea da Irudigital aurrera
daramana.
Bezero aipagarri batzuk:
Bodegas zintzo, Club deportivo tenis de Castro, Cámara
de Comercio Bilbao, Eusko Jaurlaritza, Tiger Store Pamplona.
Agentziak egindako
kanpaina eredugarri baten azalpena:
Irudigital
Marketin onlineko agentziak, hainbat bezerorekin lan egin du, publizitate
kanpainak martxan jarriz. Horien artean, nabarmentzen da Castro Urdialeseko Tenis
Club-arekin egindako kolaborazioa.
Berezo honen ohiko
ekintzetako bat, Txapelketa Solidarioen antolakuntza da, proiektu
solidarioentzat eskainitako diru-bilketa lortzeko helburua daukana. Aurten, emakumezko kategoriaren
Padel Txapelketa Solidarioa antolatu dute, Minbiziaren Kontrako Espainiako
Elkartearen aldeko kanpaina solidarioa prestatuz. Padeleko torneoaz gain,
parte-hartzaileek minbiziari buruzko informazio sakona eta interesgarria
entzuteko aukera izan dute, Minbiziaren Kontrako Espainiako Elkarteko kideek
eskaini dituzten hitzaldiei esker.
Mintzaldien ondoren,
proiektuan parte hartzen dutenek, gosegarri batzuetaz gosatzeko aukera izan
zuten. Horrekin batera, emanaldi solidarioan eta inskripzioetan bildutako diru
kantitate osoaren %50a, Minbiziaren Kontrako Espainiako Elkartera bideratu egin
da, haren delegazioaren bitartez. Beraz, proiektu solidarioan parte hartu nahi
izan dutenen enpresek edo komertzioek, soilik elkarte solidarioari opari baten
donazioa egitearekin, nahikoa izan da.
Agentziaren profesional bati egindako elkarrizketa:
Izen-deiturak: Mónica Carratalá
Kargua: Estrategia
eta koordinazioa
Curriculum laburra:
LION (+2K) Marketin Digitaleko formatzailea, , SEO eta
sare sozialak,Marketin onlineko kontsultora: Irudigitalen.
Gaur egun:
Aurretik:
- Conteneo,
- Zosmamedia Bibao,
- Proximia (Grupo Havas)
Ikasketak
Zelan ikusten
duzu komunikazioaren edo publizitatearen egoera gure bertoko merkatuan?
Komunikazioak inoiz baino presentzia gehiago du gaur
egungo enpresetan. Noranzkoari dagokionez, noranzko bakarreko komunikaziotik bi
noranzko komunikaziora pasatu gara, non bezeroek ere zer esana duten eta entzun
ere egiten zaien.
Publizitate modelo zaharrei dagokionez, ez dute funtzionatzen.
Agentzia eta hedabideak transformatu egin behar izan dugu, gure erosleei
zerbitzu eraginkorrago bat emateko helburuarekin.
Zein dira zure ustez sektorearen erronka
garrantzitsuenak hurrengo bi urteetan?
Nire ikuspuntutik, exekutiboek eta enpresen erabakien
arduradunek komunikazio berriaren alde benetako apustu bat egitea da erronka
nagusia gaur egun, batez ere industriaren sektorean. Gainera, enpresen
marketingean erabakiak hartzeko boterea dutenek, beraien marketing
departamenduari bira bat emateko beharra ikusten ez dioten momenturarte ez dute
aurrera pausorik emango.
Bestalde, beste erronka garrantzitsu bat berrikuntza
da. Marketing eta komunikazioan lan egiten dugun profesionalok, adina alde
batera utsiz, behin eta berriz gure jakinduria berrizten ibili behar gara gure
lana ahalik eta hoberen egiteko.
Zure ustez, zein funtzioa bete egin behar du
unibertsitateak publizitate-sistemari laguntza emateko?
Unibertsitateak berehala berriztu beharko lituzke
komunikazio eta marketingeko graduetan erabiltzen dituzten materialak, bai
informazio zientzien adarrean baita enpresen administraziokoan ere. Aipatutako
bi graduetan komunikazioaren modelo arkaiko bat irakasten da eta ez dituzte
ikasleak era egoki batean prestatzen gaur egun merkatuak eskatzen dituen perfil
berrietarako.
Pena handi bat da gaur egungo ikasgaien artean
marketin digitaleko ikasgairen bat ez egotea honetan profesionalak diren
irakasleekin
Zeintzuk izan
dira erosle nabarmenduenak?
Egia esanda, Irudigital agentziak denetariko bezeroak
izan ditu, bezero instituzionaletatik bezero industrialetararte. Baita PYMEak
edota autonomoak ere. Intereneten dituen ikusgaitasuna hobetu behar dituzten
edozein enpresa izan ditugu.
Zuek egindako kanpaina
esanguratsu bat aipatuko zenigukete?
Noski. Aurten adibidez, Balmasedako aste santua
sustatzeko egindako kanpaina batekin arrakasta handi bat izan dugu.
Horretarako, beraiek zeukaten web orrialdean, Garizumaren egutegi interaktibo
bat diseinatu genuen, egutegi horrek sinistunei Garizuma egunak sare
sozialetatik sabetzeko eskaera bat zuen egun bakoitzean. Honek arrakasta izan
zuen eta jendea sare sozialetik zabaltzen hasi zen, azkenean Aita Santuaren
berrien agentzietako batetan erreperkusioa izatera ere heldu ginen.
Momentu horretatik aurrera, Estatu Batuetako hainbat
egunkaritan argitaratua izan zen, baita Latinoamerikan edota Europako hainbat
herrialdeetan ere. Hori ikusi ondoren, guk prentsa ohar bat bidali genuen
hemengo egunkarietara, ondorioz, Euskadi hedabide guztiek hoen berri eman zuten
baita estatuko marketing portal baten ere. Beraz argi dago kanpaina honek izandako
arrakasta handia izan dela.
Zein kanpaina nabarmenduko zenuke?
Kanpaina bat baino, on-line marketingaren bidez
funtzionatu izan duen akzioren bat azpimarratuko nuke. Erosle guztiei, ondo
joan zaie SEO teknikaren erabilera beraien web orrietan, honek Interneten duten
ikusgaitasuna handitzen baitu, eta horren ondorioa erosle gehiago izatea da.
Zeozertan espezializatuta ahal
dago zuen agentzia? Zeinetan? Zergatik?
SEO, sare sozial eta on-line bidezko publizitatean espezialistak
gara. Zergatik? Estrategia digitalaren hiru oinarriak direlako.
Zerk ezberdintzen du zuen enpresa
besteengan?
Talde on bat daukagu, marketing digitalaren area
guztietako espezialistekin. Horren ondorioz erosleak duen edozein arazo aurrera
eramateko gai gara, beste inor subkontratatu gabe.
Saritua izan ahal da inoiz zuen agentzia?
Saritua izan bada, zer sari irabazi du?
Egia esanda, ez gara inoiz ere txapelketa batera
aurkeztu, beraz, ez digute inolako saririk eman.
Kanpainia bat egiterako orduan zer
metodologia erabiltzen duzue?
Edozein profesionalek erabiliko lukeen metodologia:
benchmarking –sektorearen analisia-, targetinga –estrategia- hedabideen
aukeraketa –negoziaketa eta erosketa- emaitzen neurketa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario