lunes, 13 de octubre de 2014

E SHOW 2014



E SHOW marketin onlineko azoka ospatu da Madrilen

Mundu mailan famatua den azokan urteko berrikuntzak erakusten dira. Marketin onlinean jarduten diren enpresak bere zerbitzuak erakusteaz aparte, interneteko munduan sartuta dauden enpresak ere badoaz puntako teknologiei buruz informatzera.

ESHOW marketin onlineko nazioarteko azoka ospatu da aurten Madrilen. Sao Paulo, Lima, Bartzelona eta Lisboan ospatu ziren aurreko edizioak. Social media, eCommerce eta Hosting & Cloudeko nobedadeak aurkezten dira bertan . Urriaren 8an eta 9an Madrileko IFEMA azoka esparruan izan zuen leku.

Jardunaldietan app mobilentzako aplikazioak maiz aipatu ziren, hauek baitira enpresek erabiltzen dituzten tresnak mugikorretan bezeroekin kontaktuan mantentzeko eta bere zerbitzu eta produktuak erakargarriago egiteko. Webetik mobilera salto egitean datza aurtengo eCommerceko nobedadea. 

Berrikuntzaren  inguruan ere aritu ziren, interneten mundua oso aldakorra baita eta denbora gutxian teknologiek piloa aldatzen baitute. Fernando Rodríguez Agbo enrpesaren ko- fundatzaileak  esan bezala, "si hay alguna innovación que puede matar a tu negocio, mátalo tu antes". 

Bestalde,  ordainketa orrietan dauden arazoei buruz hitz egin zuen Elena Alvarez Popular Payments enpresako Head of Business Development arduradunak. Alvarezen arabera, ordainketa   erosketa esperientziaren barruan dago. Horregatik  zaindu behar da ordainketak egiteko momentua eta oztopoak kendu behar zaizkio bezeroari bere txartel zenbakia jartzerakoan.

Elena Alfaro Emoinsight enpresako bazkide fundatzaileak erosketa prozesuan bezeroa ondo sentiaraztea azpimarratu zuen. Alfarok esan bezala, "con las emociones nacemos pero sabemos muy poco de ellas". Erosketa prozesuan enpresaren lana da bezeroa gustora sentitzea, errepika dezan. Sentsazio positiboetara bideratu behar da erosketa prozesu osoa, eta askotan enpresei alde hau ahazten zaie. 

No hay comentarios: